Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Applaws kattenbrokjes

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
959 Bekeken
 Ezra
(@ezra)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Hallo allemaal. Ik heb een vraag over applaws kattenbrokjes. Sinds kort lijkt de brok iets veranderd. Hij is brosser, iets groter  en wat lichter van kleur. Mijn kat vindt de brokjes aanmerkelijk minder lekker. Weet iemand hoe de brok is bereid (geperst of anderszins)? Na een lange zoektocht dacht ik eindelijk iets te hebben gevonden waar hij redelijk op reageert (hij heeft een atopie) maar dat lijkt veranderd. Vast bedankt voor het antwoord.

 
Geplaatst : 19/02/2016 1:24 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

De brok is geëxtrudeert. Er zijn eigenlijk geen geperste brokken voor katten, omdat er niet zoveel eiwit in kan zitten. Dan valt de brok uit elkaar. 

Of er wat veranderd is, weet ik niet. Je zou de fabrikant een email kunnen sturen hierover. Ik heb geen andere mensen gehoord hierover.

 

 
Geplaatst : 19/02/2016 3:21 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Hallo, Heb in april ook weer een grote zak 7,5 kilo APPLAW'S Kattenluikje besteld. Mijn kat was daar altijd heel content mee. Nu blijken de brokjes ineens de helft kleiner te zijn. Ik weet niet of de samenstelling ook is veranderd, maar mijn kat laat ze nu meestal staan. Ik meng ze altijd met een ander merk en die vist-ie er nu grotendeels uit. Terwijl dat voorheen niet het geval was.

Ik ga hierover contact opnemen met de leverancier, ben benieuwd.

 

 
Geplaatst : 17/05/2016 11:59 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hee dat zou inderdaad goed gerelateerd kunnen zijn aan het probleem van de topic starter. Ben benieuwd wat de fabrikant zegt! 

 
Geplaatst : 21/05/2016 10:04 am
Deel: