Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Brit Care - Activity All Breed

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,848 Bekeken
(@deana)
Berichten: 25
Lid
Topic starter
 

Goedendag,

 Ik zou graag willen weten wat jullie van de brok Brit Care Activity All Breed vinden.

 Er staat in de folder namelijk alleen maar Lam en Kip, ground rice, 31% proteinen en 20% vet, 10% vocht, 7,8% as, 1,8% calcium 4.052 kcal/kg. Maar ik kan er niet vinden hoeveel % vlees er in totaal in zit en ik zou ook heel graag weten hoeveel % lam is en hoeveel % kip. En is deze brok te "rijk" voor een labrador van 6 jaar met middelmatige inspanning.

 Ik heb het al aan de fabrikant gevraagd per email, maar krijg geen antwoord.

 Wellicht hebben jullie dat al eens onderzocht?

 Vriendelijke groet

 Deana

 
Geplaatst : 21/09/2015 8:28 pm
(@deana)
Berichten: 25
Lid
Topic starter
 

Snik....... helemaal geen reactie

 
Geplaatst : 24/09/2015 4:34 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Ik kon er helaas niet veel over vinden, maar ik kwam deze site tegen, misschien dat je hier iets aan hebt

http://docplayer.nl/2322121-Preventie-door-voeding.html

 
Geplaatst : 25/09/2015 5:48 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Dat is uitgebreide informatie Ingrid! Meestal zijn dit marketingpraatjes. Deze brok is niet zo uniek als ze je laten denken, maar zeker wel een prima brok.

Deana met deze zes stappen kun je zelf een brok beoordelen en in stap 1 vind je de uitleg over het vleesgehalte inschatten. Met 31% eiwit en geen geïsoleerde plantaardige eiwitten, bevat deze brok dus een heel mooi vleesgehalte. Het bevat niet veel koolhydraren en de koolhydraatbron rijst is prima.

Een prima brok!

Sorry voor mijn late reactie. Deze heeft gelukkig een leuke oorzaak, we waren een week op vakantie, zonder stroom of internet.

 
Geplaatst : 27/09/2015 11:38 am
(@deana)
Berichten: 25
Lid
Topic starter
 

Vakantie is altijd leuk, heel erg bedankt voor jullie reactie

 
Geplaatst : 06/10/2015 2:40 pm
Deel: