Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Darf in combinatie met Orijen?

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
777 Bekeken
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
Topic starter
 

We hebben een Labrador pup van 8 weken en willen iedere dag KVV van Darf geven maar hem ook laten wennen aan een brok (voor als we op vakantie gaan enzo). Als brok denken we aan Orijen.
Nu heb ik een aantal vragen:
- heeft iemand ervaring met deze combinatie?
- heeft iemand een tip of er een webshop is waar beide producten te bestellen zijn (heb al gezocht maar kan t niet vinden)
- en welke beloningsnoepjes kunnen we gebruiken? liefst ook zonder granen

 
Geplaatst : 23/09/2012 12:27 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

De combinatie lijkt me prima, heb er zelf geen ervaring mee, maar als je aparte kvv-dagen en af en toe een brok-dag doet zal het waarschijnlijk goed gaan. Bij www.lupa-diervoeding.nl kun je beide merken bestellen. Als je kijkt bij botten en snacks, kun je gedroogde vleesproducten vinden, die je eventueel zelf in kleinere stukjes kunt knippen. Dan heb je gezonde beloningssnoepjes.

 
Geplaatst : 24/09/2012 10:59 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
Topic starter
 

Meta and Bones verkoopt zowel Orijen als Darf ;-) www.meatandbones.nl in Malden, bij Nijmegen.

 
Geplaatst : 26/09/2012 3:11 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Maar dan moet je wel in het bezorggebied zitten:  http://www.meatandbones.nl/c-1683935/bezorgen-afhalen-versturen/

Ik zie trouwens dat jullie alleen Orijen Regional Red hebben, klopt dat?

 
Geplaatst : 26/09/2012 4:13 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
Topic starter
 

Wij versturen ook hoor!

Inmiddels is ons assortiment aangevuld met Orijen Adult maar ook van Acana Grainfree zijn er versies beschikbaar!

 
Geplaatst : 07/10/2012 8:27 pm
Deel: