Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Natural Trail Super Cat bekend?

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
565 Bekeken
(@beautiful-nature)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Gister kwam ik het nieuwe merk 'Natural Trail' tegen, dat zowel hondenbrokken als kattenbrokken heeft.

Zo op het oog lijkt de 'Super Cat' mij een goede brok mbt samenstelling & Analyse.

Maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden..

Samenstelling:
Kalkoenvlees (gedroogd kalkoenvlees 31%, vers kalkoenvlees 30%, kalkoenvet 4%), eiwit 3%, lijnzaad, tapioca, gedroogde forel 5%, vers bereide tonijn 5%, zoete aardappel, zalmbouillon 1%, zalmolie 1%, vitamines en mineralen, Groentemix, kruidenmix, gedroogde veenbessen, gedroogde bosbessen, prebiotische fructo-oligosaccharide FOS (96 mg / kg), prebiotische mannan-oligosaccharide MOS (24 mg / kg

Analytische componenten:
Ruw eiwit 47%,
ruw vet 20%,
ruwe celstof 2%,
ruwe as 11%,
vocht 7%,
stikstofvrije extracten NFE 13%,
metabole energie Kcal / 100 g 408,
omega-6 vetzuur 3%,
omega-3 vetzuur 2%,
calcium 2,5%,
fosfor 1,7%,
taurine 2000 mg

Nutritionele fysiologische toevoegingen:
Vitamine A (retinylacetaat) 21600 IE, vitamine D3 (cholecalciferol) 1730 IE, vitamine E (α-tocoferylacetaat) 80 IE, taurine 2000 mg, zinksulfaatmonohydraat 95 mg, ijzer (II) sulfaatmonohydraat 70 mg, mangaan (II ) Sulfaatmonohydraat 30 mg, koper (als koper (II) sulfaat, pentahydraat) 12 mg, jodium (als watervrij calciumjodaat / kaliumjodaat) 1,4 mg

Link naar Duitse verkooppunt

 
Geplaatst : 31/07/2020 9:07 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Dat ziet er inderdaad prima uit! Ik kende deze brok nog niet. Een hoog vleesgehalte, prebiotica, niet veel koolhydraten, en waarschijnlijk genoeg dierlijk omega 3 (DHA en EPA). Het calciumgehalte is wel erg hoog, dus er zit wat meer bot in dan gemiddeld. Het eiwit uit bot is van mindere kwaliteit dan eiwit uit vlees, maar er zal genoeg eiwit uit vlees inzitten voor genoeg kwalitatief eiwit.

Laat je je ervaring weten met het bestellen en hoe de brok bevalt, als je de brok gaat proberen?

 
Geplaatst : 02/08/2020 11:24 am
(@beautiful-nature)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Ik heb het nog niet besteld helaas.
Vooralsnog wacht ik op een foto hoe de brokken eruit zien qua formaat brokjes

 
Geplaatst : 14/08/2020 6:54 am
Deel: