Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Nieuwe brok Primordial

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
4,481 Bekeken
(@smacklabs)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Beste Maaike, ik kwam dit voer tegen en de samenstelling is gebaseerd op eend en vis. Ziet er goed uit maar was is jouw mening?

 
Geplaatst : 28/05/2017 4:36 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik heb de variant met hert en kalkoen gepakt, omdat die me het meest aanspreekt. Helaas kan ik alleen informatie erover vinden in het Grieks, dus ik heb het even door Google Translate gehaald

Primordial Dog Adult Deer and Fresh Turkey

Fresh turkey (35%), Dehydrated deer (14%), Peas, Potatoes, Turkey and Chicken Fat (10%), Chicken (6%), Dehydrated Fish (2%), Linseed (2%), Dehydrated Yeast, Yeast, Seal Meal (0.3%), FOS Fructooligosaccharides (0.2%), Yucca Extract (0, 03%), Dandelion Root (Taraxacum officinale W.) (0.02%), Pomegranate (Punica granatum) (0.02%), Dehydrated Pineapple (Ananas sativus L.) (0.02%) Dehydrated Rosa Canina LR, Pendulina L. (0,002) Sulfur Glucosamine, Chondroitin Sulfate, Rosemary Extract.

28% eiwit
18% vet
2.4% vezel
8.4% as
8% vocht

Wat vind ik ervan?
Het lijkt me een prima voeding. Ze gebruiken helaas wel goedkope mineraalverbindingen​. De details vind ik wat lastig te beoordelen, omdat het in het Grieks is. Ik kan me niet voorstellen dat er seal meal inzit.

 
Geplaatst : 30/05/2017 4:26 pm
Deel: