Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Fb 10 maand op RC is te zwaar... KVV? Welke?

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
487 Bekeken
(@nathalie_6)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Hoi,

Mijn hond is een beetje te zwaar door Royal Canin brokken (speciaal voor het ras). Wij gaan op show en daarom is haar gewicht heel belangrijk. Wij wonen in België, KVV van de goede merken vind ik hier bijna niet... Welk merk kunnen jullie mij aanraden?

Bedankt en groetjes!

Nathalie en co

 
Geplaatst : 11/05/2015 3:51 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hallo Nathalie en Co. In het overzicht van kvv-verkooppunten kun je zien welke winkels in Belgie goede merken kvv verkopen. Misschien zit er iets bij je in de buurt. Anders kun je het ook bestellen en thuis laten bezorgen. Als het echt niet lukt een goed merk te vinden, is ook een minder goed merk geschikt. Duck wordt bijvoorbeeld op veel plekken verkocht en misschien is het merk Smuldier of Rodi ook wel bij jullie in de supermarkt te vinden. 

 
Geplaatst : 11/05/2015 5:51 pm
(@nathalie_6)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Hoi,

Vandaag bij de dichtstbijzijnde KVV-verdeler geweest, we schakelen over van RC naar combo Barking Heads en Dinabarf. Nog 2 vraagjes:

Mag ik 2 variëteiten van BH mixen? (Vis en kalkoen)

In Dinabarf zitten geen groenten, in BH wel. Is dit dan voldoende of niet?

Bedankt!

Nathalie en co

 
Geplaatst : 13/05/2015 2:33 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Heb je het natvoer van Barking Heads? Ja die kun je gewoon mengen als je dat wilt. Dat er in Dinapet geen groenten of andere toevoegingen zit is geen probleem, dat compenseer je door ook Barking Heads te voeren.

 
Geplaatst : 13/05/2015 6:42 pm
(@nathalie_6)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Ik geef de brokjes van BH. Toevallig had ze aan de zak geknabbeld waarwoor we de 2 varianten wel moesten mengen :-)

Voorlopig gaat het goed, ze is al wat vermagerd!

Groetjes

Nath en co

 
Geplaatst : 25/05/2015 5:11 pm
Deel: