Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Spiervlees Konijn en Kalkoen

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
598 Bekeken
(@liefde123)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hallo,

is er iemand die weet waar ik ( behalve dan de poelier) Konijn en Kalkoen ( ALLEEN SPIERVLEES)

kan kopen?

Ik moet nl zelf gaan samenstellen en ze mag absoluut ( nog ) geen organen en bot, wat in de kant en klare verpakkingen zit.

Ik hoop dat iemand iets weet !

Alvast bedankt!

Hartelijke groet

Nicole

 

 
Geplaatst : 08/05/2015 1:11 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hoi Nicole, Dogmeat.nl heeft konijnenvlees en MDM kalkoenvlees. Volgens mij is MDM niet echt goede kwaliteit, dus als je goed kalkoenvlees wilt zul je een poelier moeten benaderen.

Waarom mag je geen vleesbot of organen voeren?

 
Geplaatst : 09/05/2015 9:29 am
(@liefde123)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hallo Meike,

Allereerst bedankt voor je antwoord.!

ik heb een hond met IBD en pas geleden een bloedtest laten doen, voedingsincompabiliteit.

Daarbij is ze getest op 41 voedingsstoffen.

Uiteindelijk is daar een lijstje uit gekomen wat ze nooit meer mag en elke dag mag.

Alleen zijn botten en organen niet getest, dus zeggen zij, beter niet geven( nog niet)

Dus iom mijn dierenarts gaan we eerst spiervlees, wat "goed" getest is, geven met natuurlijk de rest om het wat meer compleet te maken.

Dus eerst even kijken hoe ze hier op reageert.

Vandaar...

Ik ga meteen even kijken voor het konijnenvlees... fijn , want kalkoen kan ik hier bij de poelier halen.

Hartelijke groetjes

Nicole

 

 
Geplaatst : 09/05/2015 12:56 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Dat is een interessante benadering, die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Wat fijn dat de dierenarts meedenkt op het gebied van rauwe voeding en niet gewoon de bekende brokken voorschrijft.

Heel veel succes, ik wens het beste voor de gezondheid van je hond!

 
Geplaatst : 10/05/2015 8:21 am
Deel: