Forum

Natvoer voor pup
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Natvoer voor pup

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
534 Bekeken
Berichten: 2
Topic starter
(@dianne)
Lid
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Beste Meike,

Allereerst mijn complimenten voor deze heldere informatieve website. Hierdoor smullen mijn 2 Siberische Boskatten al van verantwoorde voeding. Ook ben ik nog op zoek naar goed natvoer voor mijn 6 maanden oude Hollandse Smoushond. Hij is een zeer kieskeurige eter. Na een hele zoektocht hebben we een goede brok gevonden. Daarnaast krijgt hij (ongeveer) om de andere dag vers vlees en/of kvk voer van Farmfood (pens of hart). We zijn nu nog op zoek naar verantwoord blikvoer/natvoer. Is de 'beste natvoer' die je beschrijft ook geschikt voor puppies? Graag jouw advies. 

2 reacties
Berichten: 1394
(@voerwijzer-meike)
Lid
Deelgenomen: 13 jaar geleden

Hoi Dianne,

Helaas zijn er maar weinig natvoedingen die naar mijn maatstaven goed gebalanceerd zijn voor pups. De merken die voor volwassen honden goed zijn, zijn niet perse ook voor pups geschikt. Dat heeft meestal met de hoeveelheid calcium en fosfor te maken. Omdat bij heel veel merken de hoeveelheid calcium en fosfor onbekend is, is het lastig een goed lijstje met aanbevolen merken voor pups op te stellen. Ik moet hier nog even werk van maken. Op basis van merken die wel deze gegevens op hun website hebben staan, vind ik de volgende natvoedingen voor pups geschikt: Alsa Nature Junior, Farmina N&D Pumpkin Puppy, Hubertus Gold Junior, Renske Puppy Kip met Lam (de 395 grams-bakjes) en Ritzenberger Puppy (zie mijn review:www.voerwijzer.com/review-ritzenberger-houdbare-vleesworsten).

Beantwoorden
1 reactie
(@dianne)
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Lid
Berichten: 2

@voerwijzer-meike: Hartelijk dank voor de vlotte beantwoording van mijn vraag. Ik ga het natvoer bestellen om het te proberen. Ik houd je op de hoogte van het resultaat. 

 

Beantwoorden
Deel: