Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Carnilove voor puppy (jack russell)

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
771 Bekeken
 Lehe
(@lehe)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Beste allemaal,

Ik heb een Jack Russell van 3 maanden. Ik voer Hills Essentials omdat de dierenarts dit heeft staan in haar praktijk. Hij doet het er goed op, poept goed.

Maar Hills bevat granen en toch wil ik graag een graanvrije brok. Nu komt er vandaag een zakje Carnilove binnen voor pups. Alleen heeft deze voor de volwassen honden een dezelfde brok. Is die brok (voor straks als hij 1 jaar is) niet te groot?? 

Of hebben jullie een ander merk wat goed is en ook een kleine variant brok hebben voor als ze volwassen zijn? Of zeggen jullie geen probleem Carnilove is prima? Ik zie door de bomen het bos niet meer met zoveel brokken :-)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

 
Geplaatst : 17/11/2015 9:29 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Carnilove is een prima merk en heeft veel keuze, ook voor volwassen honden. Sommige varianten van Carnilove zijn geschikt voor zowel pups als volwassen honden (high in chicken, Salmon&White fish, North sea fish & turkey) en in de lijn van Into the Wild zijn er aparte puppybrokken en brokken voor volwassen honden.

Je kunt ook de puppybrok blijven voeren als je Jack Russell volwassen is, maar je kunt ook prima over op varianten voor volwassen honden. Je hoeft niet perse een brok te hebben voor kleine honden, qua grootte van de brok zal het zeer waarschijnlijk geen probleem zijn. 

 
Geplaatst : 18/11/2015 1:58 pm
Deel: