Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Welke brok in combinatie met KVV

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
461 Bekeken
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
Topic starter
 

Hallo,

Ik heb langere tijd taste of the wild aan mijn labrador van 2 jaar. Door een aanbieding ben ik ook een Eukaneuba gaan proberen mar heb hier veel spijt van. Vacht is minder mooi, en de hond begint te ruiken.

Na veel gelezen te hebben wil ik eigenlijk brokken en kvv afwisselend gaan geven (omdat mijn vriezer niet heel erg groot is) Nu twijfel of ik de KVV in combinatie met taste of the wild ga geven, of met een geperste brok zoals Luposan Sport. Ik lees dat een geperste brok de voorkeur heeft, klopt dit en wat zijn de ervaringen met Luposan?

Ik lees over veel ontlasting in het begin, later wordt dit weer gemiddeld.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet,

Rene

 
Geplaatst : 12/05/2012 9:20 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hallo Rene,

Er wordt inderdaad gezegd dat het beter is om een geperste brok te voeren bij kvv, maar of dit de wereld in is gebracht door de fabrikanten van geperste brokken, of dat het werkelijk waar is weet ik niet. Ik weet dan ook niet zo goed wat ik moet adviseren in dit geval. Aan de ene kant zou je zeggen, als Taste of the Wild bevalt, blijf dat dan lekker geven en kijk hoe het gaat als je er kvv bij voert en aan de andere kant kun je zeggen neem voor de zekerheid een geperste brok.

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zoveel uitmaakt, als je kiest voor brokdagen en kvv-dagen. 

 

 
Geplaatst : 12/05/2012 11:57 am
Deel: