Forum

EdgardCooper
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

EdgardCooper

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
2,549 Bekeken
(@hildeke)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Beste,

Sinds kort hebben wij kennis gemaakt met de brokken van Edgard Cooper. Weliswaar gebruiken wij ze enkel als trainingssnoepje/puzzelsnoepje/... Als dagelijks voeding krijgen onze 2 honden een combinatie van brok en kvv van FarmFood. Ik probeer mij al geruime tijd wat verder te verdiepen in "gezonde voeding" , maar ik blijf het een hele moeilijke vinden. Graag had ik van u geweten of u bekend bent met Edgard Cooper brokken en war u vindt van de samenstelling. Dan bedoel ik niet "een beoordeling of het goed of slecht is ", maar meer gewoon in het kort wat u opmerkt in de samenstelling en wat uw mening is over de samenstelling. Alvast dank

 
Geplaatst : 15/08/2017 11:45 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Misschien heb je wat aan dit forumtopic: https://www.voerwijzer.com/forum/topic/edgard-en-cooper/

Ik was begonnen met het invoeren van de biologische brok van dit merk, maar nu ik erover nadenk heb ik nooit antwoorden gehad van de fabrikant en is het dus blijven liggen.

 
Geplaatst : 16/08/2017 2:28 pm
(@hildeke)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Ach, dat is wel jammer. Over dit merk had ik zo graag wat meer te weten gekomen ... onze jongens zijn er helemaal gek van. Anders had ik misschien in de toekomst wel kunnen overschakelen. Toch bedankt !

 
Geplaatst : 16/08/2017 3:51 pm
(@gitte)
Berichten: 2
Lid
 

Ik heb altijd Sience plan van Hills gegeven aan mijn vorige honden.
Toen de nieuwe pup kwam, deed zij het er niet goed op.
Op aanraden van de dierenspeciaal-zaak ben in E&C gaan geven, juist omdat ze vers vlees zouden toevoegen.
gelukkig heb ik bij de brok iedere keer vers vlees of pens gegeven met af en toe een visje of een rauw ei.
Ik schrik er best van dat het eiwit gehalte te laag is voor pups, want ze verkopen het dat de brok goed zou zijn voor pups.
Omdat de hoeveelheid ontlasting hoog bleef, ben ik uiteindelijk overgestapt naar Hubertus Gold. met 24% eiwit.
Nu vraag ik me af of ik voor een actieve jonge ( nu 10 maanden) jachthond niet een brok zou kopen met meer eiwit.
De premium van deze brok zit 30% eiwit, en 1,4% calcium

 
Geplaatst : 06/09/2017 9:48 am
(@gitte)
Berichten: 2
Lid
 

ik was vergeten erbij te vermelden, dat ik wel E&C Lam of Vis kocht, konijn en kip at ze niet graag

 
Geplaatst : 06/09/2017 11:21 am
(@patricia)
Berichten: 1
Lid
 

Ik heb twee honden ( 7 en 5 jaar) .
Was begonnen met Royal Canin en dan overgestapt naar VIRBAC voor gesteriliseerde honden .
Ben wel tevreden over VIRBAC . Koop het bij de dierenarts .
Maar toen kwam iemand mij vertellen over Edgard Cooper . En als ik al die commentaren lees ...op den duur weet je niet meer wat geven . Nochtans Edgard Cooper lijkt me ok . Ik wil de brokken geven zonder granen ( konijn) en die zonder gluten ( kip) . De grootte van de brokken verschillen . Iemand ervaring met brokken van Edgard Cooper wanneer je honden gesteriliseerd zijn ? Ik geef wel weinig brokken en na een half uur geef ik ze lauwe kip of gehaakte biefstuk ( ook wat opgebakken) met boontjes of worteltjes of courgetten . Ik geef niet echt rauw vlees . Er zijn mensen die me gezegd hebben als je rauwe kip geeft dat ze dan veel gemakkelijker achter een kip gaan lopen die gezellig in de wei is !!! 😉

 
Geplaatst : 19/02/2018 1:22 pm
Deel: