Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Spugen

19 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,324 Bekeken
 Vega
(@vega)
Berichten: 15
Lid
Topic starter
 

Dank je voor deze link. Een piepstukje ree met nog wat bosduif gemengd met Animonda bleef er vanmorgen in. Dus de theorie gaat nog steeds op. Vanavond weer een stukje ree. Vraag me wel af wat geit dan zou doen?

 
Geplaatst : 11/01/2015 3:53 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Nee ik zou geit niet doen, tenzij je weet dat het grasgevoerde geiten zijn. Meestal krijgen ze graan volgens mij.

 
Geplaatst : 11/01/2015 5:56 pm
 Vega
(@vega)
Berichten: 15
Lid
Topic starter
 

Vanmiddag gehoord van OerVoer dat er grasgevoerde geiten zijn, maar ook bijgevoerde. Zij kon mij helaas niet vertellen of het in de maling zit die ik nu heb. Ik heb een beetje geprobeerd en ook dit ging goed. Vanmorgen heeft zij een sardientje gegeten (nog wel even in grove stukken gesneden omdat het vrij onbekend is voor haar) en zij heeft lekker zitten smullen.

OerVoer vertelde mij ook dat zij tegenwoordig de magen uit de maling houden. En dat de maagjes die je los kunt kopen, gespoeld zijn. Dus de theorie gaat nog steeds op vwb de gluten, maar dan ws ook allergie voor kip gezien het kippennekje. Mijn poes is dan wel érg allergisch blijkbaar. OerVoer spoelt magen en laat ze uit de malingen vanwege de allergiën van veel dieren.

Vanmiddag nog een reactie gehad van Carnivoer, maar daar werd ik niet veel wijzer van, niets eigenlijk.

 

 
Geplaatst : 12/01/2015 9:47 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Wat fijn dat je diersoorten vindt die goed gaan, leuk om te horen! Er is hoop :) En je zit kennelijk op een goede weg. Ja het kan ook zijn dat er graantjes in een maag, slokdarm en soms ook in een nek zit. Nekken zijn daardoor ook niet risico-vrij.

 
Geplaatst : 13/01/2015 11:44 am
Pagina 2 / 2
Deel: