Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Dogr

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
674 Bekeken
(@linda3)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Voor mijn pup van 4 maanden ben ik op zoek naar een goede brok.
Eerst heb ik haar Prins puppyvoer gegeven, maar hier had ze een doffe vacht en dunne ontlasting van.
Ik ben overgestapt naar Doglovers gold, haar vacht werd mooi glanzend, maar de dunne ontlasting bleef.
Een proef verpakking Nero Gold aangevraagd, die weigert ze te eten.
Klein zakje Acana gehaald, dit vind ze erg lekker, maar iets boven mijn budget.

KVV geprobeerd, 3 verschillende, ze ruikt er aan maar wil het niet eten.

Nu kwam ik bij een webshop DOGR tegen, die werd op die site aangeraden voor pups.
Maar ik kan nergens informatie vinden over dit merk.
Iemand hier ervaring mee?

 
Geplaatst : 02/07/2018 7:49 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik ken het merk niet en heb nog geen ervaringen gehoord. Ik heb het even opgezocht om wat te kunnen zeggen over de samenstelling. Er is jammer genoeg weinig informatie over.


DOGR Puppy & Junior Premium Droogvoeding

Gevogeltemeel, mais, rijst, dierlijke vetten, vleesmeel, gerst, bietenpulp, lijnzaad, johannesbrood, gist, mineralen, vitaminen, lecithine (0,5%), ei gedroogd

Geen analyse bekend, in de marketingtekst staat wel dat de hoeveelheid proteïnen en vet in DOGR Junior optimaal is afgestemd op pups, maar wat dit concreet betekent (dat is voor elk merk anders) zeggen ze niet. Voor de rest van de marketingtekst geldt hetzelfde, als ze niet concreet noemen wat ze bedoelen, kan ik het niet beoordelen.

Als je de samenstelling bekijkt, ziet het er heel standaard uit. Als Acana te duur is (ook Acana Classics?) dan kun je eens kijken naar Biofood Puppy.

 
Geplaatst : 07/07/2018 12:04 pm
(@linda3)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Bedankt voor je antwoord.
Inmiddels heb ik deze gevonden, is dat misschien wat?

https://www.inbalance-petfood.nl/pup

Analytische bestanddelenEenheidRuw eiwit29,00%Ruw vet16,00%Ruwe celstof2,50%Ruwe as7,50%Vocht8,00%Overige koolhydraten37,00%Energiewaarde (ME)3780Kcal/kgCalcium1,80%Fosfor1,10%Ca/P1,6Natrium0,22%Magnesium0,10%Kalium0,60%Omega 3-vetzuren5,6g/kgOmega 6-vetzuren28,5g/kgOmega 3-/6-vetzuurverhouding5,1Linolzuur27,5g/kgalfa-linoleenzuur4,7g/kgArachidonzuur1g/kgEPA0,4g/kgDHA0,5g/kgToevoegingsmiddelen, nutritionele toevoegingsmiddelen (per kg)Vitamine A (alfa-retinylacetaat)18000IE/kgVitamine D3 (cholecalciferol)1800IE/kgVitamine E (all-rac alfa-tocoferylacetaat)200mg/kgVitamine B112,4mg/kgVitamine B216mg/kgPantotheenzuur45mg/kgVitamine B67,5mg/kgVitamine B120,21mg/kgVitamine B550mg/kgFoliumzuur7mg/kgBiotine0,4mg/kgVitamine C100mg/kgCholin chloride1050mg/kgKoper (koper(II)sulfaat pentahydraat)5mg/kgZink (Zinksulfaat-monohydraat)65mg/kgIjzer (Ijzer(II)sulfaat-monohydraat)50mg/kgMangaan (Mangaan(II)oxide)35mg/kgJodium (Calciumjodaat, watervrij)1,5mg/kgTaurine100mg/kgL-carnitine300mg/kg

 
Geplaatst : 07/07/2018 2:47 pm
Deel: