Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Erg verschillende ervaringen Lotgering

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,891 Bekeken
(@danielle)
Berichten: 6
Lid
Topic starter
 

Beste Meike, ik denk erover mijn 14 week oude Drentsche Patrijspup van 12 kilo, KVV te gaan voeren. Ik heb gekeken naar Lotgering (en Voerwijzer.com uitgespeld), maar kom zeer verschillende ervaringen tegen met Lotgering. Veel heel positieve, maar ook veel erg negatieve (bedorven, grijs en slijmerig vlees) en eigenlijk niets ertussenin. Kan jij hier meer over vertellen? En is het naar jouw idee aan te raden of niet? En van Bandit kan ik op hun site niet vinden waar je het KVV kunt kopen. In de webwinkel kan je alleen hondensnacks kopen?

 
Geplaatst : 09/11/2014 9:46 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja over Lotgering worden hele verschillende ervaringen genoemd. Ik denk dat het te maken heeft met dat Lotgering heel vaak geprobeerd wordt omdat het zo goedkoop is, daardoor zijn er veel ervaringen mee. Maar zulke heftige ervaringen als met Lotgering, heb ik bij andere merken nog niet gezien. Ik denk dat het niet van hele goede kwaliteit is, dat kan ook niet voor deze prijs, en dat sommige honden daar wel tegen kunnen en anderen niet. Net zoals honden die hun hele leven gezond boven op een supermarktmerk brokken. De goede ervaringen zijn naar mijn idee veelal van mensen die net overgestapt zijn op vers, en hiervoor brokken voerden. Ja dan zul je ongetwijfeld in de meeste gevallen verbeteringen zien, maar dat betekent nog niet dat het vergeleken met andere kvv's een goed merk is. Ik zou het nooit als enige merk voeren.

De verkooppunten van Bandit vind je hier: www.voerwijzer.com/verkooppunten-kvv?title=&field_assortiment_kvv_value%5B%5D=003. Het zijn ze vast niet allemaal, maar Bandit heeft zelf geen overzicht inderdaad. Als er op het kaartje niks in de buurt te vinden is, kun je altijd Bandit even bellen of emailen om te vragen of er een verkooppunt in je buurt is.

Succes!

 
Geplaatst : 10/11/2014 9:26 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Meike,

Alweer ben ik het niet eens met je verwoordingen.  Onze producten zijn niet duur maar dat jij denkt dat de kwaliteit niet goed zal zijn voor deze prijs !  Hoe kom je erop ? Ook de verwoording dat klanten voor deze prijs wel eens proberen na brokken en vervolgens dan maar op een betere KVV kunnen overstappen om dan vervolgens maar Bandit aan te raden !!!  Andersom heb ik je nog nooit Lotgering zien aanraden ? Ik zou je bij deze persoonlijk willen uitnodigen voor een kijkje in onze fabrieken en dan kan ik je eens prima uitleggen waarom wij goedkoop zijn, wat onze filosofie is, wat onze werkwijze is en wat onze duizenden klanten beweegt zo positief te zijn en te blijven !

Je hebt mijn emailadres dus ik hoor graag van je.

Groetend Lotgering

 
Geplaatst : 29/03/2015 11:42 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Ik geef zelf geen lotgering.
Maar ik zit op alle versvoer sites die er maar zijn op internet.
Maar het is toch opvallend dat heel veel mensen afhaken van lotgering te voeren aan hun hond.Ik neem toch aan dat al die mensen die verhalen over het vlees van lotgering niet uit hun duim zuigen.
Over andere merken hoor ik dat niet.
En daarom geef ik mijn hond en lotgering.
Vlees wat stinkt en slijmerig is enz.
Wat voor antwoord heeft de fabrikant daar op? Want je leest dat echt veel.En dat het heel vet is dat honden er op moeten braken.

 
Geplaatst : 04/05/2015 7:25 am
Deel: