Forum

Verkrijgbaarheid
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Verkrijgbaarheid

20 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,433 Bekeken
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

nou ik zou jullie aanraden in belgie te bestellen snellere levering en er wordt geleverd 

ben nu nog steeds in de wacht bij wolfsblutpetfood.nl op een levering van meer als een half jr geleden krijg niet eens een reactie op mails sms zelfs klachtencommissie krijgt geen reactie

 
Geplaatst : 12/02/2014 3:55 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Hier dezelfde ervaring met Wolfsbloodpetfood.nl

Op Emails wordt niet gereageerd, mondelinge toezeggingen over leveringen worden niet nagekomen. Wanneer je vooraf betaald hebt, dan kun je nog aangifte doen bij de Politie voor Internetoplichting. Wanneer meer gedupeerden dat doen dan kan de Politie gericht stappen ondernemen. Ik overweeg deze stap ook te maken, want het bedrijf levert gewoon niet. Onderhand is mijn geduld op.

Met België (foods4pets.be) uitstekende ervaringen, zoals een internetbedrijf hoort te functioneren. De brokken van Wolfsblut bevallen prima. Onze hond zat eerder op andere brokken en toen was de ontlasting zachter (te zacht). Verder eet hij de brokken met smaak op.

 
Geplaatst : 14/02/2014 9:22 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Deze zaken zijn allemaal allang opgelost maar dat hoor je niet  ongelooflijk vragen bel ons gerust

 
Geplaatst : 16/05/2014 12:08 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

deze zaak is zeker betrouwbaar bel voor info maar er zijn mensen boos omdat ze niet meer mogen bestellen bij ons wij willen normale klanten en geen zeikerds die vandaag wat bestellen  en eer gisteren in huis hadden willen hebben deze klanten zijn  niet welkom en mogen dan ook niets meerbestellen  wij hebben genoeg klanten die wel tevreden zijn  wij hebben deze mooie site met veel tijd en  moeite gemaakt shiterend mooi 

 
Geplaatst : 16/05/2014 12:18 am
(@sarah)
Berichten: 1
Lid
 

Ja we zijn inmiddels officieel verkooppunt van Wolfsblut & Wildcat verkrijgbaar in onze winkel in Noordwijk (ZH) en online op www.eko4petz.nl

 
Geplaatst : 26/02/2016 12:53 pm
Pagina 2 / 2
Deel: