Forum

Verkrijgbaarheid
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Verkrijgbaarheid

20 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,400 Bekeken
(@betty)
Berichten: 12
Lid
Topic starter
 

Is het misschien ook mogelijk dat er bij de brokken ook een cijfer of notatie komt voor de verkrijgbaarheid?


Zoals bv..makkelijk verkrijgbaar/alleen via webwinkels/enz.


Neem nu bv Wolfsblut...haast niet te verkrijgen.frown


Ook de kattenversie niet. Bij een mail naar Duitsland krijg ik de reactie dat ik het via hun kan bestellen. Maar er zijn ook nog steeds heel veel mensen die hun brokken gewoon in een dierenwinkel willen kopen, dat wordt met Wolfsblut volgens mij al helemaal onmogelijk.


De overige "grote"genoemde merken zoals Acana, Porta, Orijen ed. zijn vaak ook lastig verkrijgbaar, zelfs via de meest bekende webwinkel van Nederland is het niet altijd voorradig.


Ik heb contact gehad met een vertegenwoordiger van Orijen/Acana en zij vertelde mij dat dit komt omdat de winkelier bij iedere bestelling een minimale afname van 500 euro moeten doen, voor kleinere dierenwinkels kan dit erg lastig zijn. Is het dus wel beschikbaar in de kleinere winkels, dan kun je je afvragen hoe lang het daar al op de planken staat indecision

 
Geplaatst : 20/11/2011 11:59 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja, ik heb daar ook aan gedacht. Ik overweeg om een 'criterium' toe te voegen met verkrijgbaarheid, met de opties: algemeen verkrijgbaar in dierenwinkels en verkrijgbaar via webshops. Jammer is dat de betere brokken niet algemeen verkrijgbaar zijn in dierenwinkel. Ook wil ik nog bij elke 'pagina' van de brok zelf laten zien waar je het kunt kopen en waar het goedkoop is.

Zo kun je bij http://www.food4pets.be Wolfsblut, Acana en Orijen voor mooie prijzen kopen. Ik denk dat je via hem ook wel de kattenversie van Wolfsblut (ben de naam even kwijt) kunt bestellen. Porta 21 is bij poespas.org verkrijgbaar. Heb op dit moment alleen brokken die (ook) in Nederland verkrijgbaar zijn. Power of Nature is bijvoorbeeld verkrijgbaar bij www.natudog.nl. Je moet het alleen even weten. Maar straks wordt het via deze site makkelijk vindbaar, die adresjes.

Op alle zakken staat een uiterste verkoopdatum of gebruikdatum. Hoe 'verser' hoe beter natuurlijk, maar je kunt dus altijd op die datum letten. 

 
Geplaatst : 20/11/2011 5:25 pm
(@betty)
Berichten: 12
Lid
Topic starter
 

Zou mooi zijn als deze aanvulling er komt, dankje voor je moeite!

En bedankt voor de linkssmiley

 
Geplaatst : 26/11/2011 10:14 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Ik wil ook graag Wolfsblut en ja je kunt het bestellen in Belgie,maar als je geen internetbankieren hebt dan wordt betalen een probleem.
Is dit echt nergens in Nederland te koop?

 
Geplaatst : 21/02/2012 11:40 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja, er is een Nederlandse webshop die het ook verkoopt:  http://www.wolfsblutpetfood.nl

 Maar volgens mij moet je daar ook via internet betalen. Voor zover ik weet zijn er nog geen 'offline' winkels die het in de winkel heeft staan. 

 
Geplaatst : 09/04/2012 7:19 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Het kattenvoer van Wolfsblut heet Wildcat. Kijk eens op www.wolfsblut.nl

 
Geplaatst : 18/07/2012 12:12 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

wolfsblutpetfood.nl heeft ook een winkel waar u voeding kunt kopen

 
Geplaatst : 24/09/2012 1:07 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Prijs en service die je bij www.food4pets.be krijgt is toch wel van ander ( beter ) nivo ( heb ervaring met beiden )

 
Geplaatst : 26/09/2012 5:37 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Binnenkort wordt Wolfsblut aan het assortiment toegevoegd van www.eko-pets.nl
Vanaf €29,- gratis verzending en ruim assortiment ook andere natuurlijke en hoogwaardige producten voor huisdieren.

 
Geplaatst : 29/05/2013 2:21 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Binnenkort vul ik mijn assortiment ook aan met Wolfsblut & Wildcat! Mijn bedrijf is een webwinkel, waar u op afspraak langs kunt komen, maar waar ook wordt bezorgd binnen een straal van max. 50km (verder weg in overleg)

Wolfsblut & Wildcat zijn nog niet binnen, maar ik ben druk bezig de producten al in mijn webshop te zetten. U kunt ze al wel bestellen, dan worden ze voor u gereserveerd! Indien u nog niet wilt betalen kunt u kiezen voor "Vooraf overmaken". Ik houd u op de hoogte van wanneer de producten binnen zullen zijn!

Meer informatie vindt u hier : www.diervoedingnatuurlijk.nl

Tel: 06-28 35 59 49
Mail: info@diervoedingnatuurlijk.nl

Met vriendelijke groet,
Simone

 
Geplaatst : 11/06/2013 10:03 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Zonet heb ik een mailtje gestuurd naar info@diervoedingnatuurlijk.nl
Vr. Groet,
R van Bloemendaal.

 
Geplaatst : 23/06/2013 9:39 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Klopt mevrouw Bloemendaal! Deze heb ik ontvangen en inmiddels beantwoordt.

Bedankt daarvoor!

Met vriendelijke groet,
Simone

www.diervoedingnatuurlijk.nl

 
Geplaatst : 23/06/2013 11:50 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Helaas is Power of nature niet meer verkrijgbaar bij NatuDog als iemand weet waar ik het goed kan bestellen.. Tips zijn welkom..

 
Geplaatst : 29/12/2013 8:40 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Het lijkt hier nog wel verkrijgbaar te zijn: http://www.petsnature.nl/c-2298589/power-of-nature-country-chicken/

 
Geplaatst : 30/12/2013 11:36 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Volgens mij nog wel verkrijgbaar bij doggywebshop.com

 
Geplaatst : 30/12/2013 9:46 pm
Pagina 1 / 2
Deel: