Forum

Gevriesdroogd K9 La...
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Gevriesdroogd K9 Lam en Rund

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
613 Bekeken
(@aukje)
Berichten: 6
Lid
Topic starter
 

K9 Natural Lamb Feast

Dit zeggen ze erover:

Nieuw-Zeeland staat bekend om zijn ongerepte natuur, schone lucht, weelderige weiden en overvloedige oceanen waardoor het de perfecte plek is als bron voor natuurlijke ingrediënten. K9 Natural heeft van de meeste van deze middelen gebruik gemaakt, met behulp van vlees van gras gevoede dieren, eieren van stal gefokte kippen en groenten geteeld in de meest vruchtbare grond op aarde is het hen gelukt om K9 Natural te creëren.

Het resultaat is een compleet en perfect uitgebalanceerd dieet, rijk aan voedingsstoffen en vol energie. K9 Natural biedt uw huisdier de best mogelijke gezondheid en het welzijn door het creëren van nature betere voeding.

Dit is de natuurlijke rauwe voeding die op kamertemperatuur bewaard moet worden. Makkelijk in gebruik en geen diepvries nodig!

Aan te lengen met lauw water, dit wordt 4x zoveel (500gr K9 Natural wordt 2kg aangelengd met water in vergelijking met diepvriesvoeding)

Grondstoffen uit Nieuw-Zeeland, uit de ongerepte natuur
Ideaal alternatief voor op vakantie / een dagje weg of wanneer je vergeten bent diepvries uit te halen
Geen diepvries nodig
Door het vriesdrogen een optimaal behoud van alle voedingsstoffen, vergelijkbaar met rauwe voeding
Doordat het vocht uit dit product is komt dit overeen met 4 x zoveel kvv (500gr K9 Natural is dus te vergelijken met 2kg kvv)
Zonder kunstmatige toevoegingen
Zonder tarwe, tarwegluten, rijst, rijstgluten of andere granen
Ingrediënten: Vers lamsvlees (90%), eieren, zonnebloemolie, lijnzaadvlokken, bruinwier, kool, broccoli, snijbiet, wortelen, bloemkool, gedroogd zeewier, calciumcarbonaat, appelen, peren, Nieuw-Zeelandse groenlipmossel

Resultaat: Een uitzonderlijk goed hondenvoer zonder enige kunstmatige toevoegingen, zonder tarwe & tarwe-gluten, rijst, rijstgluten of andere granen.

* Ik heb je informatie erover gelezen, maar kon geen reactie meer geven, vandaar dat ik het hier neerzet, geen kvv maar nadat je water toevoegt ook rauw.

----------------------------------------------------------------

K9 Natural Beef Feast

Dit zeggen ze erover:

Nieuw-Zeeland staat bekend om zijn ongerepte natuur, schone lucht, weelderige weiden en overvloedige oceanen waardoor het de perfecte plek is als bron voor natuurlijke ingrediënten. K9 Natural heeft van de meeste van deze middelen gebruik gemaakt, met behulp van vlees van gras gevoede dieren, eieren van stal gefokte kippen en groenten geteeld in de meest vruchtbare grond op aarde is het hen gelukt om K9 Natural te creëren.

Het resultaat is een compleet en perfect uitgebalanceerd dieet, rijk aan voedingsstoffen en vol energie. K9 Natural biedt uw huisdier de best mogelijke gezondheid en het welzijn door het creëren van nature betere voeding.

Dit is de natuurlijke rauwe voeding die op kamertemperatuur bewaard moet worden. Makkelijk in gebruik en geen diepvries nodig!

Aan te lengen met lauw water, dit wordt 4x zoveel (500gr K9 Natural wordt 2kg aangelengd met water)

Grondstoffen uit Nieuw-Zeeland, uit de ongerepte natuur
Ideaal alternatief voor op vakantie / een dagje weg of wanneer je vergeten bent diepvries uit te halen
Geen diepvries nodig
Door het vriesdrogen een optimaal behoud van alle voedingsstoffen, vergelijkbaar met rauwe voeding
Doordat het vocht uit dit product is komt dit overeen met 4 x zoveel kvv (500gr K9 Natural is dus te vergelijken met 2kg kvv)
Zonder kunstmatige toevoegingen
Zonder tarwe, tarwegluten, rijst, rijstgluten of andere granen
Ingrediënten: Vers rundvlees (90%), eieren, zonnebloemolie, lijnzaadvlokken, bruinwier, kool, broccoli, snijbiet, wortelen, bloemkool, gedroogd zeewier, calciumcarbonaat, appelen, peren, Nieuw-Zeelandse groenlipmossel

Resultaat: Een uitzonderlijk goed hondenvoer zonder enige kunstmatige toevoegingen, zonder tarwe & tarwe-gluten, rijst, rijstgluten of andere granen.

* Ik heb jou informatie goed bestudeerd, en dit lijkt me een prima alternatief voor wat ik nu gebruik, dat is grotendeels rood vlees.
Ik heb besloten om de brokken even te laten voor wat het is, en wil hier graag op overstappen.

Joy heeft geen allergieën dus daarom zou ik niet op op Lam over hoeven te gaan, mij spreekt de rund meer aan, en waarom, ik heb ook weleens een brok met lam gehad en dat wou ze niet eten. Om dat ik een beetje twijfel is mijn vraag, Lam of Rund?

 
Geplaatst : 07/01/2018 8:28 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Lijkt me inderdaad een prima keuze, om K9 Natural te gaan proberen. Ik zou beide varianten afwisselen. Als ze de lam-variant niet wil eten, kun je de rund-variant blijven geven. Maar ook dan zou ik wel kijken of je het kan afwisselen met iets anders. K9 Natural heeft geen analyses van de hoeveelheden van alle essentiële voedingsstoffen, dus vind ik het veiliger om het af te wisselen.

 
Geplaatst : 08/01/2018 2:00 pm
(@aukje)
Berichten: 6
Lid
Topic starter
 

Dank je wel Meike,

Later gisteravond dacht ik nog, je kunt de smaak van iets als K9 wat eigenlijk rauw word/is met toevoeging van wat water niet vergelijken met een brok.

Ik ga ze gewoon beide bestellen, zag ook dat ze er gevriesdroogde snoepjes van hebben dus dat komt mooi uit, sluit mooi op elkaar aan.

Ik laat later weer even weten hoe het gaat, bedankt voor deze site, en je fijne adviezen, meeedere mensen weten toch altijd meer dan één 😊 En dat is gewoon fijn.

 
Geplaatst : 09/01/2018 12:19 am
(@aukje)
Berichten: 6
Lid
Topic starter
 

Nou het is vanmiddag binnen gekomen hoor 🙂 gister besteld, en vanmiddag binnen, en omdat ze altijd 3 x per dag eet, natuurlijk ook al wat gegeten, en smikkelen joh! geweldig 😀

Ik wou het zo doen, omdat ze nu twee soorten heeft 2 dagen, lam en 2 dagen rund, en zo door....., volgens mij kan dat wel, toch?

Zat alleen een beetje te rekenen hoe en wat, ook al even bij K9 in NZ gekeken, en even een berekeningetje gemaakt.

Joy is 11.5 kg (middenslag poedel) iets zwaarder maar dat reken ik niet mee omdat ze gesteriliseerd is, dus ik moet altijd een beetje minder geven en niet overvoeren.

Heb even bij die berekening van jou gekeken op het desbetreffende topic, 07, procent van het lichaamsgewicht genomen en kan kom ik op 80.5 gram per dag.

Hoop dat ik het zo groed gedaan heb, maar volgens mij wel.

Oja, heb haar vanmiddag als eerst de lam gegeven, en ik zei al, heerlijk smikkelen 😉 dus dat is wel fijn.

Groetjes, Aukje

 
Geplaatst : 10/01/2018 8:05 pm
(@Anoniem)
Berichten: 0
Gast
 

Koop Quality Real Certificates (onofreverana@gmail.com) Paspoorten, rijbewijs, ID-kaarten, Visa

Wij garanderen absoluut 24-uurs paspoort, staatsburgerschap, ID-kaarten, chauffeur
licentie, diploma's, diploma's, certificaten service beschikbaar. Toerist en zaken
visumdiensten beschikbaar voor inwoners van alle 50 staten en alle nationaliteiten
Wereldwijd. zijn unieke producenten van paspoorten van authentieke hoge kwaliteit, Real
Echte gegevensbank Geregistreerde en niet-geregistreerde paspoorten en andere staatsburgerschapdocumenten. Ik kan u een nieuwe identiteit garanderen, te beginnen met een schoon nieuw echt geboorteakte, identiteitskaart, rijbewijs, paspoorten, socialezekerheidskaart met SSN, kredietbestanden en creditcards, school diploma's, schoolgraden allemaal in een geheel nieuwe naam uitgegeven en geregistreerd in het databasesysteem van de overheid. We gebruiken hoogwaardige apparatuur en materialen om authentieke en valse documenten te produceren. Alle geheime kenmerken van echte paspoorten worden zorgvuldig gedupliceerd voor onze geregistreerde en niet-geregistreerde documenten. zijn unieke producent van kwaliteit false
en echte documenten. We bieden alleen originele geregistreerde en geregistreerde kwaliteit
niet-geregistreerde paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, stempels, Visa, school
Diploma's en andere producten voor een aantal landen zoals: VS, Australië,
België, Brazilië, Canada, Italië, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico,
Nederland, Zuid-Afrika, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en wereldwijd
Adoptiecertificaten, doopcertificaten, geboorteaktes, overlijdensakten Echtscheiding Huwelijkscertificaten op maat Certificaten prostitutie Certificaat

Contact e-mails >>>>>>> onofreverana@gmail.com

Whatsapp >>>>>>>>>> + 2783767930

skype >>>>>>>>>>>>>> onofreverana

SECTIONS:
KOOP echte en originele PASSPORTS
Ontvang echte en originele paspoorten VS (Verenigde Staten)
Ontvang echte en originele Australische paspoorten (Australië)
Ontvang echte en originele Belgische paspoorten (België)
Ontvang een echt en origineel Braziliaans paspoort (Brazilië)
Krijg echte en originele Canadese paspoorten (Canada)
Krijg echte en originele paspoorten van Finland (Finland)
Krijg echte en originele Franse paspoorten (Frankrijk)
Krijg echte en originele Duitse paspoorten (Duitsland)
Ontvang een echt en origineel Nederlands paspoort (Nederland)
Krijg echte en originele Zuid-Afrikaanse identiteitskaarten (Zuid-Afrika)
Krijg echte en originele Zwitserse identiteitskaarten (Zwitserland)
Krijg echte en originele ID's Duits (Duitsland)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Chinees (China)
Krijg echte en originele ID's Spaans (Spanje)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Oostenrijks (Oostenrijk)
Ontvang echte en originele ID's Japans (Japan)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Oekraïne (Oekraïne)
Krijg echte en originele identiteitskaarten cambodiens (Cambodja)
Krijg echte en originele identiteitskaarten UK (Verenigde Staten)
Krijg echte en originele identiteitskaarten VS.
Krijg echte en originele identiteitskaarten Roemeens (Roemenië)
Krijg echte en originele ID's Pools (Polen)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Bulgaars (Bulgarije)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Marokkaans (Marokko)
Krijg echte en originele identiteitskaarten chypre (Cyprus)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Noors (Noorwegen)
Krijg echte en originele ID's Portugees (Portugal)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Litouws (Litouwen)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Russisch (Rusland)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Hongaars (Hongarije)
Ontvang echte en originele ID's Australisch (Australië)
Ontvang echte en originele identiteitskaarten Braziliaans (Brazilië)
Ontvang een echte en originele Italiaanse identiteitskaart (Italië)
Krijg echte en originele Jamaicaanse identiteitskaarten (Jamaica)
Krijg echte en originele identiteitskaarten Zuid-Koreaans (Zuid-Korea)
Krijg echte en originele ID's Kroatisch (Kroatië)
Krijg echte en originele ID's Denemarken (Denemarken)
Krijg echte en originele ID's Malta (Malta)
Krijg echte en originele ID's Pools (Polen)
Krijg echte en originele IDENTITEITSKAARTEN ZWEEDS (ZWEDEN)
Krijg echte en originele RIJBEWIJS
Ontvang een echt en origineel rijbewijs in Australië (Australië)
Ontvang een echt en origineel Canadese rijbewijs (Canada)
Ontvang echt en origineel Frans rijbewijs (Frankrijk)
Ontvang een echt en origineel Nederlands rijbewijs (Nederland / Nederland)
Ontvang een echt en origineel Duits rijbewijs (Duitsland)
Ontvang een echt en origineel Brits rijbewijs (Verenigd Koninkrijk)
Ontvang een echt en origineel rijbewijs Kameroen (Kameroen)
Ontvang een echt en origineel Chinees rijbewijs (China)
Ontvang een echt en origineel rijbewijs in Zwitserland (Zwitserland)
Ontvang echt en origineel rijbewijs cambodiens (Cambodja)
Ontvang een echt en origineel Australisch rijbewijs (Australië)
Ontvang een echt en origineel rijbewijs Russisch (Rusland)
Ontvang een echt en origineel Canadese rijbewijs (Canada)
Ontvang echt en origineel rijbewijs frans (Frankrijk)
Ontvang echte en originele internationale rijbewijzen
Ontvang een echt en origineel Japans rijbewijs (Japan)
Krijg echt en origineel rijbewijs Oekraïens (Oekraïne)
Ontvang echte en originele rijbewijzen in Oostenrijk (Oostenrijks)
Ontvang een echt en origineel Brits rijbewijs
Ontvang een echt en origineel rijbewijs in de VS.
Ontvang een echt en origineel rijbewijs Spaans (Spanje)
Ontvang echt en origineel rijbewijs Portugees (Portugal)
Ontvang echt en origineel rijbewijs Hongaars (Hongarije)
Ontvang een echt en origineel Mexicaans rijbewijs (Mexico)
Ontvang echte en originele Belgische rijbewijzen (België)
Ontvang echt en origineel rijbewijs Grieks (Griekenland)
Ontvang een echt en origineel rijbewijs Roemeens (Roemenië)
Ontvang een echt en origineel rijbewijs Litouws (Litouwen)
Ontvang echt en origineel rijbewijs Pools (Polen)
Ontvang een echt en origineel rijbewijs Bulgaars (Bulgarije)
Ontvang een echt en origineel Australisch rijbewijs (Australisch)
Ontvang een echt en origineel Canadese rijbewijs (Canada)
Ontvang echt en origineel Frans rijbewijs (Frankrijk)
Ontvang een echt en origineel Duits rijbewijs (Duitsland)
Ontvang een echt en origineel Brits rijbewijs (Verenigd Koninkrijk)
Ontvang echte en originele DEGREES INTERNATIONAL
-------Contacten----------------------------

Contact e-mails >>>>>>> onofreverana@gmail.com

Whatsapp >>>>>>>>>> + 2783767930

skype >>>>>>>>>>>>>> onofreverana

Wij garanderen absoluut 24-uurs paspoort, staatsburgerschap, ID-kaarten, rijbewijs, diploma's, diploma's, certificaten service beschikbaar. Toeristische en zakelijke visumdiensten beschikbaar voor inwoners van alle 50 staten en alle nationaliteiten wereldwijd. zijn unieke producenten van authentieke paspoorten van hoge kwaliteit, echt legitieme gegevensbank Geregistreerde en niet-geregistreerde paspoorten en andere burgerschapsdocumenten. Ik kan u een nieuwe identiteit garanderen, te beginnen met een schoon nieuw echt geboortecertificaat, identiteitskaart, rijbewijs, paspoorten, socialezekerheidskaart met SSN, creditbestanden en creditcards, schooldiploma's, schoolgraden allemaal in een geheel nieuwe naam uitgegeven en geregistreerd in het overheidsdatabasesysteem ..
We gebruiken hoogwaardige apparatuur en materialen om authentieke en vervalste documenten te produceren.Alle geheime kenmerken van echte paspoorten worden zorgvuldig gedupliceerd voor onze geregistreerde en niet-geregistreerde documenten. We zijn een unieke producent van valse en echte kwaliteitsmaterialen.We bieden alleen originele geregistreerde en niet-geregistreerde paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, stempels, Visa, school Diploma's en andere producten voor een aantal landen zoals: VS, Australië, België, Brazilië, Canada, Italië, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico, Nederland, Zuiden Afrika, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en wereldwijd.

 
Geplaatst : 22/01/2018 10:24 am
Deel: