Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Bellfor puppy

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,455 Bekeken
(@vanrutten)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Dag Mieke,

Boris krijgt nu edgard en cooper maar was op zoek naar een dergelijke brok met meer vlees en betere prijs.
Ik heb acana geprobeerd maar daar heeft hij veel honger en dorst bij dus dat was geen succes.

Nu kwam ik op internet de brok bellfor puppy tegen. Hier zou 70% vers vlees inzitten. Lijkt jou dit wat als alternatief voor edgard en cooper?

Ingrediënten:

Kippenvlees, oogst verse erwten, pluimveevet, oogst verse zoete aardappelen, oogst verse aardappelen, aardappelzetmeel, Bietenpulp (suiker verwijderd), zalmolie, johannesbrood, lijnzaad, heel ei, biergist, oogst verse wortelen, oogst verse tomaten, oogst verse appels, mango, pruimen, bananen, veenbessen, brandnetel, tijm, basilicum, selderij, echinacea, spirulina, Inuline (FOS), glucosamine, chondroïtine, Yucca-Schidigera-extract

Bevat alleen natuurlijke antioxidanten:

70% dierlijke eiwit
30% eiwit van fruit en groenten
0% eiwit uit granen
VERS VLEES
PRODUCTEIGENSCHAPPEN
VOEDING ANALYSE
VOEDINGSINSTRUCTIES
Met onze Bellfor Freiland-Maaltijd Junior willen wij ons assortiment van premium graanvrij droogvoer, in de bewezen Bellfor kwaliteit, niet simpelweg alleen uitbreiden met nieuwe smaken. Ook al is onze traditie bijna net zo belangrijk als het welzijn van onze viervoetige klanten, we gaan met de tijd mee en brengen een geheel nieuw assortiment op de markt en daarmee zetten wij een derde productiewijze in bij het produceren van gedroogd hondenvoer - we produceren droogvoer met extra vers vlees in de laatste fase van het productieproces.

Hoe gaat dit in zijn werk? Het voermengsel krijgt kort voor het drogen, zijnde de extrusie, een toevoeging van een extra portie vers vlees (20% vers kippenvlees). Dit vlees doorloopt slechts een klein deel van het proces waardoor onze nieuwe Freiland-Maaltijd nog beter smaakt voor onze honden.

 
Geplaatst : 17/03/2019 10:00 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik mis de analuse. Aan het eiwitgehalte kun je zien of er echt een hoog vleesgehalte in zit. Ik zou zeggen voor een pup minimaal 30% eiwit.

 
Geplaatst : 18/03/2019 6:13 pm
(@vanrutten)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Dit is de analyse
Nutriëntenanalyses per kg:

Basiswaarden

Ruwe eiwitten

28,0 %

Ruw vet

17,0 %

Ruwe vezels

5,0 %

Ruwe as

7,7 %

Calcium

1,2 %

Forfor

 
Geplaatst : 18/03/2019 7:16 pm
Deel: