Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

welke

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,381 Bekeken
(@anita1963)
Berichten: 7
Lid
Topic starter
 

Welk merk brokken zou  je adviseren voor een duitse herder van 10 maanden,ik twijfel tussen renske/greenheart summerstyle/carnis konijn.

Hij krijgt nu nog 3 dagen purina proplan en 4 dagen kvv maar hij laat zijn vlees vaak staan omdat hij het niet zo lekker vind(van de purina heeft hij geen stevige ontlasting)

Ik zat te denken aan renske icm de gestoomde maaltijden,en dan eventueel 1 dag pens 

 
Geplaatst : 19/06/2016 7:32 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja dat is een hele goede keuze. Van de brokken die je noemt vind ik Renske Super Premium Puppy een hele goede keuze en Renske Vers is daar een hele goede aanvulling op. 

 
Geplaatst : 20/06/2016 9:48 am
(@anita1963)
Berichten: 7
Lid
Topic starter
 

Volgens renske zou hij de adult moeten hebben,maar in een aantal soorten zit weer aardappel verwerkt.In de carnis konijn zit havermout en sorghum en de greenheart summerstyle zit weer veel kip en vis.

Ik vind het moeilijk om een keuze te maken,renske spreekt me ook wel aan icm de gestoomde vlees maaltijden.

 
Geplaatst : 20/06/2016 5:39 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

De adult-variant van Renske Premium zijn ook prima inderdaad, er zit weinig verschil in, alleen in de Puppy-variant zit iets meer energie.

Ken je dit artikel? Dan kun je de brokken zelf vergelijken met de analyse erbij.

http://www.voerwijzer.com/zelf-een-brok-beoordelen-6-stappen

Renske Premium in combinatie met Renske Vers vind ik een hele goede keuze.

 

 
Geplaatst : 21/06/2016 5:13 pm
(@anita1963)
Berichten: 7
Lid
Topic starter
 

Wat vind jij dan beter aan renske dan bv carnis konijn of greenheart of biofood? 

Ik heb een proefzakje carnis gekregen maar hij vind het niet zo bijzonder en er zit weinig vet in.

Als ik renske kies dan wil ik ook 1 dag in de week pens geven en 1 dag gewoon kvv ,is dit dan een goede keus?

 
Geplaatst : 21/06/2016 7:02 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Precies, er zit minder vet in en minder vlees in en meer graan/aardappel.

 
Geplaatst : 21/06/2016 7:44 pm
Deel: