Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Wooof puppy brokken..

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,311 Bekeken
(@noortjemarloes)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Hoi Meike, wat vind je van deze brokken? Het is voor een border collie pup. Ik zoek een goed maar niet al te duur voer. Of kan ik dan beter DLG HE nemen? Zijn er andere mensen die ervaring hebben met deze brokken?

https://wooof.xyz/winkel/wooof-puppyvoer/

 
Geplaatst : 01/05/2018 5:09 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik vind Wooof niet zo'n geschikt merk, en de puppybrokken raad ik ook niet aan. Ik hoor veel slechte ervaringen met dit merk. Dog Lovers Gold Original HE lijkt me een heel betere keuze.

Hier mijn beoordeling van de Wooof puppybrokken: https://www.voerwijzer.com/forum/topic/wooof-puppy-geschikt-voor-groot-ras-pupamerican-bully/

 
Geplaatst : 02/05/2018 11:49 am
(@sabriina)
Berichten: 2
Lid
 

Onze pup kreeg royal canin Duitse herder.
Overgestapt op Wooof puppy na aanraden. Mijn resultaten zijn:
Weinig ontlasting maar wel erg slap
Veel stof / pulver in de zak
Heeft minder nodig dan bij RC om op gewicht te blijven.

Maar al met al niet erg tevreden. Dus we zoeken verder !

 
Geplaatst : 02/08/2018 12:22 pm
(@vuurvliegje)
Berichten: 1
Lid
 

Ik heb deze brok gebrok geprobeerd, net als bevriende fokker de regular. Wat opgevallen is dat de samenstelling in het echt wel heel anders is dan op de site. De verhoudingen zijn in het echt anders en uiteraard in het nadeel van de brok. Er staan op de site ingrediënten die er volgens de zak niet inzitten. Iedere morgen misselijke honden, veel ontlasting en ze lusten het niet echt graag. Bellen met de klantenservice gaf een stevige reactie, daar zijn ze duidelijk niet van gediend. Of ik belde met een vraag of alleen maar kritiek had.... (????) Ik moest maar geloven dat het in orde was en de brok was door de beste samensteller op dit gebied bedacht. Wie dat was wilde ze niet zeggen. Ze heeft de verbinding verbroken en wilde mij verder niet te woord staan. Ik las elders op internet dat kritische vragen op facebook geblockt en verwijderd worden. Ik vermoed dat de reviews ook gefilterd worden. Wie zoekt op internet komt dezelfde brok onder een andere naam tegen. Heel bijzonder allemaal en voor mij een reden om weg te blijven van deze brok.

 
Geplaatst : 27/08/2018 4:30 pm
Deel: