Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

betaalbaar/kwalitatieve brokken

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
750 Bekeken
(@melissa)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Hallo,

Ik heb 2 grote honden, waarvan 1 nog in de groei.

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe brok die kwalitatief goed is. Heb al zeer veel info opgezocht.

Toch merk ik dat de voor mij betaalbare brokken nooit echt goed zijn..

Ik gaf vroeger naturis brokken, hier hoorde ik negatieve commentaren op hoewel de info allemaal goed klinkt. Ben toen overgegaan op impress your dog voor mijn beiden honden. Mijn jongste hon had een slechte stoelgang dus ben voor hem overgegaan op Royal Canin junior. Mijn oudste hond is de zak van impress your dog nog op aan het maken.

Mijn bedoeling is om over te schakelen naar eenzelfde brok voor ze beiden, die goed is en betaalbaar is.

ACANA ADULT en Dog lovers gold the original spreken mij nu wel aan maar ik weet het allemaal niet meer.

Ik zie de bomen niet meer door het bos :-)

Ik geef mijn honden trouwens ook KVV. Momenteel krijgt de volwassen hond 's morgens persbrok en 's avonds kvv. de jongste krijgt geexpandeerde brokken en 3dagen kvv.

Wat kan u mij aanbevelen?

Alvast bedankt!

Mvg,

Melissa

 
Geplaatst : 13/11/2015 5:54 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hoi Melissa,

Zelf raad ik ook Acana Adult aan als je een goede brok zoekt die niet al te duur is. Acana Adult is van prima kwaliteit, en voor die kwaliteit niet duur. Het is prima te combineren met kvv, op de manier zoals jij dat doet. Waarom geef je je volwassen hond geperste brok? Merk je dat dat beter bevalt dan een krokante brok?

 
Geplaatst : 14/11/2015 12:38 pm
Deel: