Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Goede brok voor mijn Jack Russell

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
672 Bekeken
 Lehe
(@lehe)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Willen jullie mij adviseren? Ik zoek een goede brok voor mijn Jack Russell van 3 maanden. Ik voer nu Hills Essentials omdat deze bij mijn dierenarts staat. Hij doet het goed op de brok en zijn poep ziet er goed uit. 

Maar zit vol granen deze brok.

Ik wil graag een goede brok zonder granen, krijg een zakje Carnilove voor pups binnen... maar zij hebben geen brok voor kleine volwassen honden volgens mij of kan ik deze brok als hij volwassen is ook goed geven? Niet te groot? Of hebben jullie een ander alternatief? Of zeggen jullie waarom geen Hills meer voeren als hij het daarop goed doet? 

Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen adviseren. Want zoveel brokken... ik weet het niet meer.... Dank alvast! 

 
Geplaatst : 17/11/2015 3:15 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Carnilove is een prima merk en heeft veel keuze, ook voor volwassen honden. Sommige varianten van Carnilove zijn geschikt voor zowel pups als volwassen honden (high in chicken, Salmon&White fish, North sea fish & turkey) en in de lijn van Into the Wild zijn er aparte puppybrokken en brokken voor volwassen honden. Je kunt ook de puppybrok blijven voeren als je Jack Russell volwassen is, maar je kunt ook prima over op varianten voor volwassen honden. Je hoeft niet perse een brok te hebben voor kleine honden, qua grootte van de brok zal het zeer waarschijnlijk geen probleem zijn. 

 
Geplaatst : 18/11/2015 1:56 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

dank Meike, voor je reactie! Ik heb nu carnilove puppy in huis en proefpakket van Dog Lovers Gold Graanvrij.....

ik twijfel erg tussen deze twee, hij eet ze allebei op dus daar kan ik ook geen oordeel uit trekken ;-)

wat zou jij adviseren als je kon kiezen tussen deze twee merken? Dan kan ik de knoop doorhakken en de zoektocht naar een goede brok afsluiten :-)

Bedankt voor je reactie alvast Meike.  Groet, Hellen

 
Geplaatst : 18/11/2015 2:00 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik zou ze dan allebei voeren, om en om een zakje. Afwisseling is altijd goed!

 
Geplaatst : 18/11/2015 6:55 pm
Deel: