Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Wolfsblut voor pup

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
569 Bekeken
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
Topic starter
 

Onze pup (australian shepherd x middenslagpoedel) is nu 3 maanden oud. Zij kreeg bij de fokker Royal Canin en in de avond vers vlees. Dit heb ik hier voortgezet. Zij doet het hier goed op. Echter heb ik meegelzen op hondenpage.nl en op deze voerwijzer en is mij duidelijk geworden dat Royal Canin geen goede keuze is.
Ik heb me verdiept in de verschillende broksoorten en besloten om over te stappen op Wolfsblut brokken.
Nu mijn vraag: " Welke smaakvariant kan ik voor onze pup het beste nemen? En moet het puppybrokken zijn of kan ze gewone brok? En wissel ik af met de smaken onderling of hou ik het vij 1 smaak?"
Alvast mijn dank.

 
Geplaatst : 26/10/2012 10:33 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Als je wolfsblut wilt voeren aan je pup, zou ik inderdaad goed kijken naar welke varianten geschikt zijn voor pups. Huerbij niet uitgaan van Wolfsblut eigen mening, want bij een brok die wat betreft het calciumgehalte niet geschikt is voor pups, vonden zij wel geschikt voor alle leeftijden. De speciale puppyvariant is n ieder geval wel geschikt. Let verder vooral op het calcium en eiwitgehalte, op de pagina met handige links vind je het Fediafdocument, waarin een tabel staat met de minimale hoeveelheden van alle stoffen die de pup nodig heeft. Als je dat teveel werk vindt, dan zou ik het bij de puppyvariant houden, in combinatie met 's avonds vers vlees. 

 
Geplaatst : 27/10/2012 11:03 am
Deel: