Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Ervaringen met Carni nature en Carni complete

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
977 Bekeken
(@borisboef)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Wie heeft er ervaringen met deze kvv van dier all in? Zaak zit in Emmeloord, Steenwijk, Ede, Urk, Sneek, Meppel en Assen.

 
Geplaatst : 03/08/2017 11:51 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik ken de voeding niet, maar heb ze gemaild voor meer informatie over de samenstelling om er wat over te kunnen zeggen. Ik geloof dat degene die dat weet op vakantie is, dus moet nog even wachten op antwoorden.

 
Geplaatst : 05/08/2017 1:49 pm
(@borisboef)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Nog reactie gehad op je verzoek?

 
Geplaatst : 21/09/2017 6:22 pm
 Bert
(@bert)
Berichten: 1
Lid
 

Dag Borisboef,

Onze honden, Boris een Friese Stabij van ruim een jaar oud en Mashka een Duitse Herder van vijf jaar oud die we sinds een paar maanden hebben, krijgen altijd kvv van de dier all in. Mijn ervaringen zijn zeer positief. Boris krijgt meestal mix voor elke dag en ik varieer met kalkoen en rund, kip en rund en zalm met kip. Mashka is een achtergelaten hond en was erg gestrest toen ze bij ons kwam. Ze was waarschijnlijk gewend aan brokken dus daar ben ik mee begonnen. Ze had problemen met het verteren van voeding en werd langzaam steeds magerder. Ik ben toen met haar overgestapt op kvv lam met rijst en langzaam ging het steeds beter met haar. Nu krijgt ze ook eens per week zalm met kip en dit gaat ook goed.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Met vriendelijke groet,

Bert

 
Geplaatst : 15/10/2017 12:45 pm
Deel: