Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Hunters Home kvv voor pup

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
699 Bekeken
(@tamarakaterberg)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hallo,
Ik heb sinds kort kvv ontdekt van Hunters Home. Ik koop dat rechtstreeks bij hun. Nu heb ik begrepen dat je puppies verschillende dieren moet voeren. Hunters Home zelf zegt dat ik juist het rundervlees moet nemen omdat dat het meest compleet is. Ik weet dus niet waar ik goed aan doe.
Mijn andere hond kreeg eerst meestal Duck en Prins maar is dus nu ook overgestapt op Hunters Home. Ik moet zeggen dat ik het wel n gedoe vind. Het ontdooien en ook afwegen per bak. Dan zijn die geperste plakken van Duck veel beter te doen.
Ik hoorde verschillende mensen twijfelen over de qualiteit van Hunters House. Het vlees zou onnatuurlijk rood zijn ook na een dag in de koelkast. Weet iemand hoe dat komt? Stoppen ze er kleurstoffen in en zijn die niet ongezond?
Ook vind ik er soms veel bot/kraakbeen in zitten. Is dat wel goed voor pups?

Groetjes,
Tamara

 
Geplaatst : 10/03/2017 2:38 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Als je twijfelt aan het merk, zou ik een ander merk gaan zoeken, of afwisselen met een ander merk. Ik heb de laatste paar keer dat ik Hunters Home emailde met vragen, geen antwoorden gekregen, dus ik kan je er ook niet meer over vertellen dan ik op deze pagina heb staan: https://www.voerwijzer.com/kvv_merken/hunters-home/

In het kvv-overzicht kun je makkelijk zoeken op merken die portiegroottes hebben van bijvoorbeeld 100 gram. Je kunt voor nu ook prima Duck afwisselen met Hunters Home. Duck bevat toegevoegde vitamines en mineralen en zal daardoor het risico op een tekort verkleinen.

Veel bot kan bij pups groeipijn veroorzaken, maar stukjes bot/kraakbeen zijn niet erg zolang het niet van rund/paard/geit is en je in de ontlasting geen stukjes bot kunt terugvinden. Het wordt dan goed verteerd.

 
Geplaatst : 10/03/2017 3:33 pm
Deel: