Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Vakantie

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
219 Bekeken
Berichten: 2
Topic starter
(@sandra-moon)
Lid
Deelgenomen: 1 jaar geleden

We gaan over 1,5 week 3 weken op vakantie naar Slovenie met 1 volwassen hond en 1 8 mnd pup/puber met camper(tje) zonder grote koelkast…

Ik had leuk 9 kg ziwipeak besteld, maar dit komt wrsch niet op tijd aan ivm overstroming nieuw zeeland. Dus op zoek naar een alternatief. Is de ziwipeak blik een goed alternatief? Ik zie dat het voor alle leeftijden is en er geen bpa in het blik zit, dat spreekt me wel aan. Ik kan op de site hier niks over ziwi blik vinden. Evt ander alternatief gestoomd of blik, dat ook geschikt is voor pups? Pup heeft lichte groeipijn, dus ook nog iets om rekening mee te houden qua ca/P. Alvast bedankt!

2 reacties
Berichten: 2
Topic starter
(@sandra-moon)
Lid
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Ik vergeet nog te zeggen dat ze als basisvoeding bandit KVV krijgen. Bandit blik is misschien ook een optie maar dat is maar 1 smaak. Lijkt me wat eenzijdig voor 3 weken.

Beantwoorden
Berichten: 1394
(@voerwijzer-meike)
Lid
Deelgenomen: 13 jaar geleden

Ik weet niet of Ziwi Peak blikvoer geschikt is voor pups, ik zie bijvoorbeeld geen % calcium en fosfor. Voor de pup wel belangrijk om te weten. Het lijkt me wel een grote hoeveelheid om voor 3 weken blikvoer mee te nemen. Bandit blik lijkt me geen probleem om drie weken als hoofdvoer te geven, je kunt dit eventueel aanvullen met wat vers vlees uit de supermarkt. Vraag aan Bandit voor de zekerheid of het geschikt is voor je pup. Merken blikvoer die  geschikte puppy-voeding hebben: Calibra Verve, Escapure, Farmina en Hubertus Gold.

Beantwoorden
Deel: