Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Freitags best meal

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,038 Bekeken
(@abigail-haagmans)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Goedemorgen,

Ik kan nergens informatie vinden over freitags best meal voer. Dit is een Zwitserse brok, en ik ben een goed alternatief aan het zoeken voor Barca.
DLG vis en potato, is geen optie, want er zit alleen vis in. Er zijn een aantal andere merken die zouden voldoen, maar die zijn qua prijs aan de hoge kant 🙂

Heeft iemand ervaring met de brok van FBM?

 
Geplaatst : 14/02/2019 12:26 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik heb geen ervaring met Freitags best meal en ken het merk niet, maar op deze website kun je de samenstellingen vinden:
https://freitagsbestmeal.ch en met deze stappen kun je de samenstelling in basis beoordelen: https://www.voerwijzer.com/zelf-een-brok-beoordelen-in-6-stappen/

Hopelijk komen er nog reacties van mensen met ervaring!

 
Geplaatst : 19/02/2019 2:02 pm
(@roelie-lenos)
Berichten: 1
Lid
 

Beetje laat, ik loop toevallig tegen deze topic aan. Ik ken Freitag's Best Meal heel goed, wij waren een Nederlands verkooppunt. Het is geen Zwitsers merk, de Duitse eigenaar heeft gewoon een Zwitsers webdomein. Wij haalden het rechtstreeks bij de eigenaar van het merk in Duitsland. Tot we ontdekten dat het gewoon uit Nederland kwam. Het wordt gemaakt bij Vobra in Veghel. Daar is helemaal niets mis mee, heel veel kleinere merken huren productietijd in van de grotere fabrieken. Waar wel wat mis mee was is dat de etikettering door mevrouw zelf gedaan werd en niet volgens de verplichte declaratieregels. En door het naar Duitsland versturen waar wij het dan weer weg moesten halen om het in Nederland te verkopen was de prijs veel te hoog. Dus de kwaliteit was prima maar helaas was er omheen van alles mis.

 
Geplaatst : 30/04/2020 5:56 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Oei, dat klinkt niet helemaal goed. Bedankt voor je reactie!

 
Geplaatst : 15/05/2020 1:59 pm
Deel: