Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Beste brok voor Australische labradoodle

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,628 Bekeken
(@spc_muller)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

graag zou ik van u willen weten wat de beste brok is die ik Australische Labradoodle pup van bijna 11 weken kan geven. Geef nu op het moment Kjen kip en rijst omdat ze dit ook bij de fokker kreeg, maar hier is ze niet echt enthousiast over ( hij bekijkt het eten en pas na 10 min gaat hij eten). Wil niet overstappen op Barf of KVV, in verband met gezondheidsredenen en kleine kinderen.

Graag uw advies voor een echte goede brok.

 
Geplaatst : 09/01/2015 9:27 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Heb je de het artikel over calcium in puppybrokken gezien? Onderaan de pagina staat een rijtje met puppybrokken. De brokken die daarin staan en maximaal 4,5 gram calcium per 1000 kcal bevatten, zijn goede brokken voor pups.

 
Geplaatst : 09/01/2015 10:31 am
(@spc_muller)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Heb ik niet gezien, was eigenlijk benieuwd naar enkele merken die jullie aanraden, zie steeds artikelen waar andere merken worden aangeraden. Dus ik wilde puur enkele merken horen.

 
Geplaatst : 09/01/2015 9:33 pm
(@spc_muller)
Berichten: 3
Lid
Topic starter
 

Ik vind nl ook nergens het merk kjen terug. Is dit nu een goed merk. In de dierenzaak en  van de fokker uit raden ze dus kjen of farmfood aan omdat dit het meest zo moeten overeenkomen richting de KVV, en naar wat ik begrepen heb is dit een geperste brok dus beter voor de maag en darmen? Ik weet het niet meer? Zie in de rij hele andere soorten brokken.

 
Geplaatst : 09/01/2015 9:38 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

De merken die ik in dat artikel noem zijn merken die ik aanraad. Het is ook afhankelijk van je budget en wat je eigen voorkeuren zijn. En natuurlijk van je hond, waar de ene goed op reageert, kan een andere hond weer slecht op reageren.

Kjens en Farmfood vind ik niet echt goede brokken. Ze komen naar mijn mening lang niet in de buurt van kvv. Er zit namelijk voor een heel groot gedeelte graan in. Zeker een pup kan juist meer vlees gebruiken, omdat eiwitten nodig zijn voor veel lichaamsprocessen en het opbouwen van een gezond lichaam.

 
Geplaatst : 10/01/2015 12:55 pm
Deel: