Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Markus muhle of dog lovers

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,042 Bekeken
(@isilda)
Berichten: 11
Lid
Topic starter
 

Hoi,

Wij zijn er bijna uit, na heel lang zoeken en lezen. Voor de Pasen krijgen wij onze pup. Het wordt een hond van rond de  23/25 kilo (volwassen) We krijgen Royal canin mee, maar willen overstappen op een andere brok. Ik twijfel nu nog tussen Markus mühle natuurvoer of dog lovers gold original.

Welke is de beste keuze? Iemand nog een tip/ervaring? 

Groetjes Isilda

 
Geplaatst : 09/03/2015 9:03 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Mijn voorkeur gaat uit naar Dog Lovers Gold, zeker voor een pup. Omdat:
- het meer eiwit bevat
- het meer vet bevat
- mais sneller problemen schijnt te geven dan rijst

 
Geplaatst : 09/03/2015 12:48 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

ik zou liever kiezen voor de Black Angus lijnen / varianten van Markus Muhle. Heb daar uitermate goede ervaringen mee, zowel de Junior als de Adult brokken. Ben geweest bij Dog LoversGold in Friesland waarbij de medewerkers daar zelfs vertelden dat ze niet echt achter hun geperste brok staan, maar deze puur op de markt hebben gebracht voor de marketing. Daarentegen zijn hun ge-extrudeerde brokjes wel goed, als je tenminste voor zo'n variant zou kiezen. Ik niet dus...

 

 
Geplaatst : 16/07/2015 3:44 pm
(@anja-arnouts)
Berichten: 1
Lid
 

Ik heb een Amerikaanse akita teef van nu 1.5 jaar oud. Ze is gestart van bij de fokker op Edgard en Cooper brokken. Ze was een zeer slechte eter, ze at op den duur niets meer. Toen zijn we overgeschakeld op Markus Muhle brokken en dat ging iets beter. Nu combineren we deze brokken met vers vlees van Wolfs. En ze eet beter dan ooit tevoren. Maar is dit een verstandige keuze om deze te blijven combineren? Ze eet per dag 400gr. Markus Muhle en 450gr wolfs vlees, dit alles verdeeld over 2 maaltijden per dag.. Ik heb de indruk dat ze vrij mager blijft maar als we meer geven eet ze niet alles op.

 
Geplaatst : 05/12/2019 11:48 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja dat lijkt me een prima combinatie. Je zou iets vettere voeding kunnen proberen als ze te mager blijft. Volgens mij zijn beide voedingen die je voert vrij mager.

 
Geplaatst : 25/01/2020 3:13 pm
Deel: