Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Degomeat ??

19 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,004 Bekeken
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Dankje! Dat is inderdaad goed om te weten. Wat vervelend dat je nu toch een paar rollen met rijst hebt. Maar als je hond er geen allergie voor heeft zal dat beetje rijst vast geen groot probleem zijn.

 
Geplaatst : 02/02/2015 10:34 pm
(@romaloo)
Berichten: 11
Lid
Topic starter
 

Wat een gedoe :-/

Pffff..... ik weet niet goed, wat ik daar nu weer op moet zeggen. Heb net telefoontje van Degomeat Aalst gehad en de verantwoordelijke wist mij te vertellen, dat in zijn Pens compleet definitief GEEN rijst meer zit (vroeger blijkbaar wel). Ze hadden nog "oude" verpakkingen, die ze van de voedselveiligheid nog mochten gebruiken, maar volgens hem, zit er nu geen rijst meer in. Het enige product bij hen, waar wel rijst in verwerkt is, zou de Degomeat compleet zijn en daar vind je op hun website idd bij de productinformatie 9% gluten terug. Die man wist mij te zeggen, dat alle informatie op hun website de juiste is, en dat ze als de oude verpakkingen opgebruikt zijn, hun producten gaan etiketteren. Ik begin de indruk te krijgen, dat ik gewoon zelf TE moeilijk ben ;-)

Dit gezegd zijnde, wil ik er wel even aan toevoegen, dat Noah (da's mijn pup die hier nu juist een week woont) gek op de Degomeat producten is. Tot hiertoe heeft die al de kip, de puppymix en de pens gehad. Toen wij hem zijn gaan halen, had de fokster ons ook nog twee bakjes van haar eigen voer mee gegeven en een van die bakjes is ondertussen ook al op. Dat voer van de fokster wordt door een bevriende beenhouwer zelf vermalen en is vrij grof. Na eerst de kip van Degomeat gegeven te hebben en nadien terug het vlees van die beenhouwer was duidelijk te zien, dat Noah dat vlees met vrij lange tanden heeft gegeten. De Degomeat is in null komma nix op :D

Dus ik blijf voorlopig overtuigd van mijn keuze en zeker omdat ik het een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding vind. Oh, ja: ook zeer belangrijk - met het Degomeat vlees is de ontlasting perfect (letterlijk).

Zo, dat is dan ook weer recht gezet. Sorry voor de gecreëerde verwarring......

 
Geplaatst : 03/02/2015 10:15 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Jee, dat is wel verwarrend ja! Maar gelukkig, dan kun je het dus gerust voeren. Als er op de nieuwe verpakking wel een analyse staat, wil je die dan laten weten?

 
Geplaatst : 03/02/2015 1:33 pm
(@romaloo)
Berichten: 11
Lid
Topic starter
 

<<Als er op de nieuwe verpakking wel een analyse staat, wil je die dan laten weten?>>

Zeker en vast :D

 
Geplaatst : 04/02/2015 10:41 am
Pagina 2 / 2
Deel: