Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Merkloze KVV

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
522 Bekeken
(@jack69)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Onze kruising van 1,5 jaar krijgt vanaf pub KVV. Deze kopen we bij een lokale verkoper die de burgers zelf maakt.
Volgens de verkoper zit er alles in wat hij nodig heeft. Kan ik hier gewoon vanuit gaan?
Hij doet het er super op en heeft een prachtige vacht.

 
Geplaatst : 16/07/2018 3:34 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Nee ik zou hier niet gewoon van uit gaan, ik kom regelmatig van zulke zelf gemaakte voedingen tegen die niet compleet zijn. Ik ben bezig met het ontwikkelen van een basiscursus rauw voeren, waarin ik ook vertel wanneer een voeding zonder toegevoegde vitamines en mineralen compleet is. Over het algemeen geldt dat er zowel gevogelte en hoefdieren in moeten zitten, en een beetje vis, genoeg bot, genoeg maar niet teveel hart, lever, nieren en pens en genoeg en gevarieerde groenten. Je moet dus ook precies weten wat de samenstelling is om te kunnen beoordelen of het compleet is.

Dat een hond het er goed op doet en een mooie vacht heeft, garandeert ook niet dat het compleet is. Tekorten bouwen zich op en komen vaak na jaren pas aan het licht.

Als je geïnteresseerd bent in de cursus over rauw voeren, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief, hierin laat ik het weten wanneer die online staat. Ik verwacht in november. www.voerwijzer.com/aanmelden-voor-nieuwsbrief/.

 
Geplaatst : 17/07/2018 12:16 pm
Deel: