Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Vers vlees en de dierenarts

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
618 Bekeken
(@ingridmc)
Berichten: 20
Lid
Topic starter
 

Luna zit sinds ze van de fokker is op vers vlees. Dit bevalt goed.  Nu is onze dierenarts geen fan van vers vlees. Volgens hem kunnen honden later last van botten en  heupen  krijgen  omdat er dan gebreken ontstaan door het voeren van vers vlees. Mij heeft hij niet  kunnen overtuigen, maar mijn man is nu aan het twijfelen geslagen  en zit dat vers vlees verhaal niet meer zo zitten.

Maar hoe zit dit nu? Mijn man is niet van de hele  lange verhalen  met allerlei technische termen en dergelijke. Dus waar kan ik  goede literatuur vinden die goed leesbaar is? Zodat we er samen uit kunnen komen.  Op de site heeft hij al wat gelezen maar vind dat er nog wel meer te vinden moet zijn :-))))))

 
Geplaatst : 26/04/2015 3:42 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Wat jammer dat jullie dierenarts geen fan is van rauwe vleesvoeding en er nu twijfel is ontstaan bij je man. Er zijn ondertussen vele goede boeken over Hondenvoeding geschreven, maar de meest geschikte voor jullie is denk ik Voer voor Carnivoren van Tannetje Koning. Tannetje is zelf ook dierenarts, en legt op een makkelijke manier uit waarom ze rauwe voeding beter vindt, met mooie voorbeelden uit de praktijk.

 
Geplaatst : 27/04/2015 7:57 am
Deel: