Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Essential Foods Estate Living (lam, hert & kip)

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
565 Bekeken
(@natalie)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Goedenavond,

Bij een online bestelling kreeg ik een proefzakje Essential Foods Estate Living cadeau. Een merk waar ik nog niet eerder van gehoord had. Onze Flatcoated Retriever heeft een voedselintolerantie voor rund en we hebben in een jaar tijd diverse merken geprobeerd. Eerst Eukanuba puppy large breed (grote zak meegekregen van de fokker), daarna Carnilove Salmon & Turkey (puppy large breed), Carnilove Reindeer, Acana Wild Prairie graanvrij en nu Orijen Tundra. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de hond weinig verschil merk (qua vacht, ontlasting, e.d.). En alle brokken vindt hij in eerste instantie erg lekker, maar raakt er op den duur op uitgekeken. Dat is erg jammer als je de grootste zak hebt gekocht 😉 Dus ik heb besloten om kleinere zakken te kopen en meer te variëren. Vind jij de brokken van Essential Foods een goede brok? Ze hebben drie varianten zonder rundvlees.

 
Geplaatst : 25/07/2017 8:32 pm
(@natalie)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Ik zie mijn vraag op de homepage beantwoorden worden. Dankjewel daarvoor! De brok viel in de smaak, dus volgende keer maar 2 kilo bestellen.

 
Geplaatst : 26/07/2017 2:42 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik had Essential Foods al klaarstaan ter publicatie, na veel informatie te hebben vergaard, dus ik heb dit meteen even afgemaakt.

Hier kan je mijn oordeel over het merk vinden: https://www.voerwijzer.com/essential-foods/

En mijn beoordeling van specifiek Essential Foods Estate Living vind je hier: https://www.voerwijzer.com/hondenbrok/essential-foods-estate-living/

 
Geplaatst : 26/07/2017 2:43 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ha ik zie dat je net een minuut eerder was dan ik met hier reageren 🙂 Fijn dat de brok in de smaak valt, laat je over een paar weken weten hoe het qua gezondheid van de hond bevalt? Het is een vrij nieuwe brok in Nederland, dus ik heb nog geen ervaringen gehoord en ben erg benieuwd.

 
Geplaatst : 26/07/2017 6:41 pm
Deel: