Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Smolke

20 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,760 Bekeken
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja Smolke gestoomd voer is prima. Sommige dierenwinkels verkopen ook Kennels Favourite gestoomd, dat vind ik net iets beter qua samenstelling en is iets goedkoper. Verder is er ook Renske en zijn er vele vlees worsten verkrijgbaar, die zijn allemaal prima.

 
Geplaatst : 15/10/2015 11:44 am
 rex
(@rex)
Berichten: 30
Lid
 

Hoi Meike,

Welke vindt jij beter?

Smolke sensitive en Smolke graanvrij of Profine?

Verschillende smaken van Sam's Fields beviel niet goed voor de andere 4 hondjes;

luchtige,broze brok waar ze breierige ontlasting van hadden,eentje liet erge stinkwinden.

De zalmvariant beviel helemaal niet!

Ben nu overgestapt op Profine (kip/aardappel) ,ze vinden het lekker,maar ik geef het pas 2 dagen,dus nog te kort om te beoordelen.

En Rex met z'n allergie krijgt nu sinds 1 week Wellness Core Ocean,is ook nog te kort om te beoordelen.

Hij kreeg hiervoor Dog Lovers Gold vis,hij had van die brok veel en vaak breierige ontlasting.

Groetjes Sonja

 
Geplaatst : 16/11/2016 9:03 pm
 rex
(@rex)
Berichten: 30
Lid
 

Renske nog vergeten in het rijtje.

Welke van de 3 vindt je het beste?

Smolke,Profine of Renske(brok)

Wil toch nog een keer Celtic Connection gaan proberen(die blijft in m'n achterhoofd)

zeker nu ik de beoordeling zie van alle smaken,zeer positief,maar wel prijzig voor 5 honden!

Groetjes Sonja

 

 
Geplaatst : 17/11/2016 10:33 am
 rex
(@rex)
Berichten: 30
Lid
 

Heb net een vraag gesteld bij Celtic Connection zalm,maar zie mijn vraag niet meer terug

(is wel vaker bij reactie toevoegen)

Vraag ik het hier even;

Weet jij of de zalm van Celtic connection wild of gekweekt is?

Bedankt

Sonja

 
Geplaatst : 17/11/2016 11:02 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

He vervelend dat de reactie weer niet tevoorschijn komt. De nieuwe website is bijna af, ik hoop dat die volgende maand online kan. Dan zijn alle problemen opgelost. 

Van de drie brokken die je noemt vind ik Renske het beste merk. 

Celtic Connection gebruikt wilde zalm.

 
Geplaatst : 17/11/2016 1:31 pm
Pagina 2 / 2
Deel: