Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Slechte eter

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,234 Bekeken
(@heleen)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Wij geven onze basset fauve van 6 maanden Hills chicken science puppy medium aangezien hij dit bij de fokker gewend was...

de eerste paar weken groeide en at hij goed

vanaf 3 maanden is hij slechter gaan eten, eerst dachten we aan tandjes wisselen, maar het duurt ons nu te lang...

Met een beetje nat maken kreeg hij meer trek, maar had ook niet gewenste resultaat

hij krijgt 2 maaltijden van 75 gram maar slaat dagelijks 1 maaltijd over, de ene keer s'ochtends de andere keer s'avonds 

hebben Alles gedaan volgens "het boekje"

geen aandacht aan geven, niet eten binnen 5 min. Dan weg is pech...

dit vind ik overigens wel lastig omdat ik zijn groei belangrijk vind!

Graag een tip over een goede lekkere puppy brok zonder graan!

ik lees goede recensies over Orijen, maar ook mindere door gehaltes waardoor sneller groeipijnen ontstaan en reacties op diarree?

 

 
Geplaatst : 09/06/2015 7:48 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

He wat lastig! Veel honden vinden natvoer en rauwe vleesvoeding veel lekkerder, dus dat zou je ook kunnen overwegen. Het is gezonder dan brok (als je geen supermarktmerk kiest), je moet er alleen wel kauwkluiven bijgeven voor het gebit.

Smakelijke brokken die geschikt zijn voor pups zijn er ook. Heb je het lijstje gezien in dit artikel? http://www.voerwijzer.com/calcium-puppybrokken-voor-grote-en-middelgrote-rassen. Alle merken die daarin genoemd staan bevatten genoeg vet en eiwit om lekker te zijn, alleen de Markus Muhle heeft er geen smakelijk laagje omheen omdat dat geperste voeding is. Orijen Puppy Large bevatte eerst inderdaad teveel calcium, maar nu niet meer. De Puppy Large is ook prima geschikt voor minder grote rassen.

Succes!

 
Geplaatst : 13/06/2015 10:49 am
Deel: