Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

welke brok cane corso 17 weken?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,810 Bekeken
(@stephanie)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Dag Meike,

Ik heb een cane corso (teefje) van 17 weken.

Momenteel eet ze nu nog freedog by aldog voor puppys die ik gekocht heb bij de fokker.

Deze brokken kan ik niet zelf aankopen vandaar dat ik opzoek ben naar een alternatief.

Ze weegt ongeveer 15 kg en doet het prima op deze brokken enkel geef ik nog een voedingssupplement Primeval puppy gelatinaat bij om haar poten te versterken, omdat ze soms wat kan wagelen met haar achterpoten.

Mijn dierenarts adviseert mij om royal canin voeding pup/junior of Sanimed te geven en te stoppen met dat voedingssupliment omdat dit te sterk is.

Geen idee of deze brokken goed zijn, ik vind niet terug op het internet over de samenstelling zoals u dit op uw site weergeeft. 

Heeft u hiermee ervarging?

Verder heb ik vernomen op uw site dat Dog Lovers Gold Original Formula en Renske Masterclass goede brokken zijn. Klopt dit voor een cane corso pup?

Alvast bedankt om uw advies te geven.

Groetjes 

Stephanie Noë

 

 
Geplaatst : 08/05/2016 7:23 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Voor een Cane Corso-pup vind ik

Sanimed Puppy niet zo'n goede brok. Bevat vrij weinig eiwit, wat ook nog deels uit maisgluten afkomstig is. Daarnaast bevat het goedkope mineralen.

Royal Canin Puppy Giant ziet er al beter uit, alleen jammer dat het plantaardige eiwitten, soja-olie en ongezonde anti-oxidanten (bha/bht) bevat.

Renske Masterclass is niet geschikt voor pups van grote rassen.

Dog Lovers Gold Original is prima, maar Dog Lovers Gold Passion High in protein is nog een betere optie .

Primeval Gelatinaat voor pups kun je er prima bijgeven, ik snap niet in welk opzicht de dierenarts het 'te sterk' vindt. 

 

 
Geplaatst : 09/05/2016 10:04 am
Deel: