Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

brokken

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
651 Bekeken
(@riekie)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

hoi  Mieke  

ik ben  nieuw hier en ik  kijk regematig  hier  

nu  heb ik vraag  heb 2 bouvier  van 14  maanden   eten van af pup  vers .

om  de prijs  beetje  te verminderen  zou ik op brok willen nu eten ze niet graag brok  

heb al vele geprobeerd royal  canin  eukanuba  brit  doglovers  een voer van fokker maar  niks vinden ze lekker  ja in begin 

omdat 1 van de bouvier  Atopie   heeft  dacht ik aan Acana  of Orijen  maar nu lees ik hier dat er koolzaad ollie in zit  wat niet gezond is  welke  zou jij  mijn kunnen aanraden of  advies  kunnen geven alvast bedankt groetjes  Riekie

 

 
Geplaatst : 08/09/2015 11:16 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Is het dan geen betere optie om dan een goedkopere vleesvoeding te zoeken? Je kunt het eventueel afwisselen met brokken, maar als je naar Orijen kijkt zal dat duurder zijn dan de meeste vleesvoedingen. Als je in de kvv-vergelijker op de kolomtitel min. prijs/kg klikt, komen ze op volgorde van goedkoop naar duur te staan.

Qua brokken is Acana zeker een goede keus, die is niet duur en wel goede kwaliteit. Orijen is dus wat duurder. Alleen in Orijen 6fish zit koolzaadolie volgens mij, en ook op die brok zijn veel honden met problemen die het op die brok wel goed doen. Maar tegen rauwe vleesvoeding kan de beste brok niet op.

 
Geplaatst : 10/09/2015 10:20 am
(@riekie)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

sorry  voor  late  reactie  erg  druk  ik voer al  vlees  zo goed koop mogelijk  kivo   kiezelbink  enz  maar om  een paar dagen vlees en  paar  brok bedankt  voor je  antwoord

 
Geplaatst : 22/09/2015 11:02 pm
Deel: